Το σαθρό πολιτικοκοινωνικό σύστημα μέσα στο οποίο ζούμε επι τουλάχιστον 2 χιλιάδες χρόνια δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ να μας περάσει αληθινή γνώση σε κανένα χώρο ή επίπεδο νοητικό ή εκπαιδευτικό. Απεναντίας, σκοπός και της εκπαίδευσης και των ιερατείων και της επιστήμης αλλά και της πολιτικής ήταν και είναι να προσπαθεί όσο περισσότερο γίνεται να προκαλέσει νοητική σύγχιση στον πολύ κόσμο ώστε να τον καταστήσει νοητικά απενεργοποιημένο σε όσο το δυνατόν πιο ευρεία κλίμακα πληθυσμού, με τελικό στόχο να γίνει απαθής και προς την παιδεία (σχολικά μαθήματα) και προς την επιστήμη, αλλά κυρίως προς την πολιτική.
Ετσι σαν αποτέλεσμα βλέπουμε οτι ο άνθρωπος ειδικά ο Ελλην απέκτησε αδιαφορία προς την πολιτική γιατι τιςπερισσότερες φορές δεν καταλάβαινε τον τρόπο που μιλάνε όταν βγάζουν λόγο οι πολιτικοί. Κάθε φορά που ακούμε εναν πολιτικό να βγάζει μακροσκελείς άννοους λόγους βαριόμαστε οικτρά δεν καταλαβαίνουμε τί λεει, αλλά για να μην δείξουμε πως δεν καταλάβαμε, χειροκροτάμε. Αυτό σήμαινε προβατοποίηση και απενεργοποίηση του πληθυσμού έτσι ώστε να μην ενδιαφέρεται ως πολίτης πλέον για πολιτική αλλά ακόμα και να την απεχθάνεται.
Το ίδιο συμβαίνει και όταν μιλάει ενας επιστήμων. Κανονικά θα έπρεπε η επιστήμονες να ενδιαφέρονταν να γίνουν κατανοητοί σε κάθε άνθρωπο γιατι η επιστήμες είναι για όλους τους ανθρώπους, αφορούν την ζωή μας. Αποτέλεσμα, η καταστροφή του πλανήτη ένεκα κάθε κλάδου της επιστήμης επειδή ουδείς καταλάβαινε την ορολογία τους. Κάθε φορά που μας μίλαγαν για κάτι σημαντικό χρησιμοποιούσαν δύσκολες εκφράσεις δυσνόητες επίτηδες για να θολώνουν τα νερά, όπου δεν συνέφερε το καθεστώς.
Ετσι, δεν καταφέραμε να προστατευθούμε απο την αντι-επιστήμη δηλαδή την χρησιμοποίηση σχεδόν κάθε επιστημονικού κλάδου για την καταστροφή της ανθρωπότητας. Πάρτε ως παράδειγμα την ψυχιατρική ας πούμε όπου κανένας ψυχίατρος δεν χρησιμοποίησε ποτέ κατανοητές εκφράσεις ώστε να καταλάβει και ο τελευταίος πολίτης τί ήθελε να πεί ο Φρόϋντ, ή ο Γιούνγκ κλπ... Αν δεν είσαι μέσα σε ενα πανεπιστήμιο και σπουδάζεις δεν μπορείς να καταλάβεις τί λένε (άσε που κι εκείνοι δεν καταλαβαίνουν απόλυτα), αλλά κανένας δεν θέλησε να εξηγήσει με απλά λόγια τις έρευνες τους στο ευρύ κοινό. Ετσι η επιστήμη της ψυχολογίας χρησιμοποιήθηκε πολύ περισσότερο για την χειραγώγηση των μαζών και συνεργάσθηκε με το καθεστώς περιφρονώντας την διάδωση της γνώσης ψυχολογίας στον απλό άνθρωπο, γνώσης που αφορά την ψυχή του τουλάχιστον και που τον ενδιέφερε άμεσα. Ασε που ο όρος "μάζα" ήταν ο στόχος. Μάζα έπρεπε να γίνει ο ανθρώπινος πληθυσμός και κιμάς-μάζα -το μυαλό του, η ικανότητά του να σκέφτεται, ώστε να διαλυθεί η νόησή του τελικά και η ΛΟΓΙΚΗ. Ετσι έφτασε σε επίπεδο ζώου.
Απο την άλλη, ας πάρουμε την εκκλησία. Εκεί κι αν δεν καταλάβαινε κανένας τίποτα απο πολύ παλιά, γιατι χρησιμοποιήθηκε μια αρχαϊζουσα της ελληνικής όπως την ονόμασαν, οπότε σχεδόν κανένας δεν καταλάβαινε και δεν διάβασε τα ιερά βιβλία. Αρα κι εκεί έχουμε ενα είδος ακατανόητης γλώσσας που απώθησε το ενδιαφέρον των ελλήνων για έρευνα του περιεχομένου.
Ας πάρουμε επίσης την παιδεία. Θυμάμαι ενα βιβλίο της πρώτης ή δευτέρας λυκείου συγκεκριμένα την Ιστορία Επιλογής που είχε γραφτεί εξ ολοκλήρου με εντελώς ακατανόητη ξύλινη γλώσσα που δεν σήμαινε απολύτως τίποτα στο μεγαλύτερο μερος του βιβλίου.Περιείχε μια υποτιθέμενη προσπάθεια εξήγησης απο κοινωνιολογική άποψη τα διάφορα ιστορικά γεγονότα και κοινωνικά κινήματα. Λέξεις άνοες χωρίς κανένα περιεχόμενο που όσο κι αν τις διάβαζες δεν μπορούσες να βγάλεις νόημα, ενώ έπρεπε να εξηγηθούν απλά και κατανοητά καθώς απευθύνοταν σε μαθητές. Το βιβλίο όλοι το μίσησαν και διαμαρτύρονταν πως δεν μπορούσαν να περάσουν αυτό το μάθημα. Οι περισσότεροι το αποστήθιζαν άνοα. Αλλά τελικά κατάλαβα πως, αυτός ήταν ο στόχος. Αποτελούσε κατά κάποιον τρόπο ενα πείραμα πρόκλησης απέχθειας ειδικά για την Ιστορία! Αλλά και προβατοποίησης, δηλαδή άκριτης αποδοχής του τίποτα και της κενότητας! Αυτό σήμαινε παραίτηση απο την έρευνα και την γνώση. Βέβαια αυτό ήταν ένα ακραίο συμβάν εκείνης της χρονιάς γιατι αμέσως τον επόμενο χρόνο αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο βιβλίο καταργήθηκε. Ηταν γραμμένο κάπως σαν να απευθύνοταν σε πανεπιστημιακό επίπεδο αλλά είμαι σίγουρη οτι ούτε κι εκεί θα ήταν κατάλληλο. Το πείραμα όμως έγινε στα παιδιά των ελλήνων απο ενα υπουργείο παιδείας που κουμαντάρεται σχεδόν εξ ολοκλήρου απο Εβραίους. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Ολα τα βιβλία του σχολείου σε κάθε επίπεδο εκπαίδευσης είναι κάπως έτσι γραμμένα (στο πόδι που λένε) με σκοπό να μην γίνονται κατανοητά ώστε να είναι βαρετά, να προκαλούν απέχθεια του παιδιού για γνώση και κριτική σκέψη.
Το πιο τραγικό αποτέλεσμα όμως της ξύλινης γλώσσας συνέβη στον τομέα της πολιτικής. Ο Ελλην απέκτησε απέχθεια προς την πολιτική και έπαψε να συμμετέχει ενεργά ακριβώς επειδή η ξύλινη γλώσσα που χρησιμοποιούν οι πολιτικοί δεν σημαίνει απολύτως τίποτα.
Για να μην τα πολυλογούμε, στις μέρες μας όλα αυτά ο κόσμος τα πήρε χαμπάρι και τα έκανε ανέκδοτο. Αλλά αυτό είναι μια άλλη παθογένεια. Δεν αρκεί να τα κάνεις ανέκδοτο μόνο και μόνο για να γελάσεις αλλά πρέπει να προβληματιστείς και να το αλλάξεις. Η πρόσβαση στην γνώση είναι καθήκον της πολιτείας, άρα θα πρέπει να επιβάλλεται στον κάθε "ειδικό" να μιλάει με απλά λόγια με ενδιαφέρον να αντιληφθεί και ο τελευταίος άνθρωπος κάθε νοητικού ή γνωσιακού επιπέδου αυτό που θέλει να πεί, με σεβασμό στον άνθρωπο και στην αληθινή γνώση.
Το πρόβλημα όμως του καθεστώτος που επι χιλιάδες χρόνια μας εξουσιάζει είναι οτι δεν είχε ποτέ αλήθεια, ούτε αληθινή γνώση. Σκοπός του ήταν να παραποιήσει και να αλλοιώσει την καλά κρυμμένη και κλεμένη αληθινή γνώση που φυλάσσονταν καλά σε κάποια κρυφά μέρη του ιερατείου, σε υπόγεια του Βατικανού μετά την καταστροφή της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας. Επομένως, χωρίς αληθινή παιδεία ούτε οι ίδιοι οι "ειδικοί" δεν καταλάβαιναν πολύ καλά αυτά που είχαν διδαχθεί. Αρα, με τί αληθεια να σε διδάξουν και με ποια ευκρίνεια να σου μιλήσουν;;;
Σήμερα όλα αυτά τα ανατρέπει η Ελλήνων Συνέλευσις που ήρθε να αποκαταστήσει την αληθινή γνώση και την ΛΟΓΙΚΗ. Στην Ελλήνων Πολιτεία θα απαγορεύεται να μιλάει ο οποιοσδήποτε ιθύνων και ειδικός με ξύλινη δυσνόητη και ακατανόητη κούφια ορολογία, με στόχο την αποκατάσταση της νόησης με την πρόσβαση όλων των πολιτών στην γνώση.
Κασσάνδρα Λαμπροπούλου
Υποψήφια Βουλευτής της Ελλήνων Συνέλευσις Νομού Αργολίδας
18/ 10/ 2022
Πηγη:
https://kassandralambropoulou.blogspot.com/2022/10/blog-post_18.html